TospikAnne
beni genel cerraha yönlendirdi genel cerrahta fitil ve krem verdi fitili 10gun kullandım .kremi ara ara kullanıyorum hala.ama kiloyla alaka kuramadım.bebek büyüdükçe baskı yapıyor geçmiyor zaten ama acısı olmuyor artık.
İlk çıktıginda basur krizi geçirdim resmen ağlıyordum uyuyamiyordum şakır şakır terledim hatta sonra 10-20gune acısı geçti.ilik su oturma yap doktoruna sorup çok işe yariyor