Anneler selamlar herkese ben 15. Haftamdayım covit geçirdim yeni bitti bu süreçte uyuyamama ve kaygı problemlerim oluştu doktora söyledim pasiflora şurup verdi 2 gündür içiyorum ama içimde bir korku bebeğe bir şey olur mu? Yoksa gerçekten doğal bir ilaç mı kullanan var mı?