aycanerbas Tugba0654 Aynı postu bende paylaşmıştım gümüş kapak önerdiler doğumdan önce kullananda varmış yara olmasın diye 😊
EczSinemltnlk Tugba0654 Gümüş kapağı çok methediyorlar,nasip olursa bende onu almayı düşünüyorum. Bir de geçen bir sempozyumda denk geldim göğüs ucu kremini doğumdan birkaç hafta öncesinde sürmeye başlamak gerekiyormuş daha çok fayda görmek adına 🤗
denizkizim ben göğüs ucu kremi ve göğüs kalkanı aldım. meme ucunu havadar ve bi şey temas ettirmeyecek şekilde muhafaza ederseniz ve kremle de bakımını yaparsanız gümüş kapak gibi pahalı bi şeye ihtiyacınız olmaz diye düşünüyorum
denizkizim Tugba0654 göğüs kalkanı delikli hava almış oluyo, göğüs kalkanı meme ucuna değmeyince hiçbir şeye değmemiş ve yara olmamış oluyo?
Ebruska2 Henüz doğum yapmadım fakat 37. Haftadan beri gümüş kapak ara ara kullanıyorum. Açıkçası göğüs uçlarını çok güzel yumuşatıyor ben memnun kaldım. Doğumdan sonrada devam edeceğim kullanmaya.