Tugba_armina Merhaba hanımlar bu benım 2. Hamıleliğim ilki kız ve ısmı Armina Buna uygun kız ve erkek ısmı ıcıme sınen olmadı ılkkı gıbı son dakka koymak ıstemıyorum suan daha 12+0 ama bız sımdiden karara kara dusunuyorum 😞
ug_fa-3diplomalianne Tugba_armina kız olursa Afra, Hüma, Meva erkek olursa Taha veya Talha güzel olur hem uyumlu olur diye düşündüm