kuselcin Alara005 ben uyuyamıyorum bile bi çözüm bulabildiniz mi lütfen bana da söyleyin ağlıycam neredeyse çok kötü oldum 😭
Serrammm Alara005 çatlaklardan da olabilir kadın doğumcunuza da bir danışın karaciğer ve bazı tahlillerinizi görmek isteyebilir.gebelikte olabiliyor.
Hlyaaaa kuselcin ılık suyla dus alin vücudunuzu serin tutmaya çalışın hasta olmayacak şekilde.cok kotuyseniz acile gidin avil diyeydi sanirim bi serum taktilar o cok rahatlatti beni. Sabah olmuyor kasintidan. Ben bekledim ama cok pisman oldum.
kuselcin Yrnokty53 şuan o yok şuan kurtulmak için başka ne yapabilirim uyuz gibi heryerim kaşınıyor yaa 😭
Hlyaaaa kuselcin benimde kasiniyordu karaciger enzimlerim cok yuksek cikti. Alerji hapi ve ursactive hap kullaniyorum. Kasinti gibi kötü bisey yok. Sabah olmadi resmen. Rabbim yardimciniz olsun.
kuselcin Yrnokty53 teşekkür edrrim ödemlerden nasıl kurtuldunuz annişler kol ve ayakta ki doğuma 13 gün kaldı dayanamıyorum artık 😭
Yrnokty53 kuselcin bol bol su ve yürümek ve ayakları bir saat yuksrda tutmak çok iyi geliyor ödemlere yinede ödem oluyor tabiki ama çok olmuyor