Esra_80 Sizler kaç haftalıksınız nasıl gidiyor hamişlik 🥰🌸 Bende bel agrısı başladı 🙄saglıkla vaktinde alsaydık bebişlerimizi inşallah 😍🌸🙏🏻
Senaaa1 Esra_80 35+2 oldukk bizde 🥰 30dan sonra herşey çok zorr 😏 yere bişey düşmesin diye dua ediyorm resmen eğilmemek için bile 😢🤦♀️ Az bi süre ayakta dursam bile Ayaklarım davul 😢 Allahım hepimizie güç kuvvet versn inşallah 🙏