Seliminannesi benim de 34.haftaya kadar herşey normaldi. 34te suyumun fazla olduğunu öğrendim. Doktor erken doğuma yol açabilir dedi. Şuan 36+5 haftalığım. Her kontrolde “acil bişe olursa hemen geliyosun 15 dk içinde sezaryene alıyoruz” diyo. Stres yaptırıyo bana 😊 nstde sancım çıkıyo ama ben bebeğin toplanmasından başka bişe hissetmiyorum. O toplandığında hafif bi ağrı oluyo hemen geçiyo neyseki. 38e kadar bekliyoruz bakalım inşallah daha erkenci davranmaz 🤗