Selamlar isimli hastane çıkışı için benim kadar araştıran varmıdır bilemiyorum :) baskılı olanlar bence cok ucuz duruyor ve bir iki yıkamada renkleri akıcak gibi ben nakış işlemeli yaptırdım çiçek sepetinden puli bere.com diye bir sayfaya 220 TL ydi fiyatı ve hediye tulum göndermişler birde mutlaka tavsiye ederim ❤️