kadriye25 ben bir hafta önce oldum 33+5 haftalıktı nst de sancı çıktı her ihtimale karşı doktorum yapalım dedi. Ben bir iki gün hissettim ama derinden geliyordu hatta doktora tekrar gidecektim bir şey mi oldu diye ama hiç bu yüzden olabileceğini düşünmemiştim.
Çok şükür şuan gayet iyi 😊