Kubra0395 Kızlar iyi akşamlar. 5 haftalik hamileyim. İki gündür belim ve kasıklarım da ağrı var . Normal mi ?
Ebruuuusalman Kubra0395 benimde belim cok agrio en cokta ayakta durunca oluyor dinlenince geciyor doktorum normal dedi bebek tutunuyor vucudun degisiyor normal demisti doktorum
Smyndm İlk haftalarda oluyor. Ben de şuan 6. Haftamdayım bende de oluyor. Bebek tutunmaya çalıştığı ve rahmin bebek için uygun ortamı yaratmaya çalışmasındanmış. Ama dayanılamayacak gibi olursa doktorunuza da danışmakta fayda var. Kubra0395
Remziye_2121 Kubra0395 bende 16. Haftamdayım bel ağrım var karın gittikçe şişiyor e malum sırt ağrısı da oluyor