Eger bi sıkıntı olmazzsa, nst de sancı, bebek suyunda azalma, ne bilim kalp ritminde yavaslama veya annenin agrı hisdetmesi gibi sıkıntılar olmazsa 38 bucuk 39 arası alınıyor. 38 den önce alınmıyor bende 37+3 üm pazartesü tarih alacagım 38+2 lerde tahminen olaxagım ama nst de hafif sancım cıkıyor yoksa 39a kadar da bekletirlerdi