Feyzablbl Aleyna_kpln iki beden de sağlıkla yaşamına devam eder inşallah sudan cıkmış balık gibi yaşıyor insan hamileliğini (hele ki ilkse)
Feyzablbl Aleyna_kpln Rabbim sağlıkla versin kucağınıza ve bol da yardımcınız olsun Biz ilkinin telaşı altında debeleniyoruz şimdilik 😀💕
Gayserili38 Cansu101706 doktor bana b12 eksikliği için verdi Bayadır kullanıyorum ama bebeğe kilo Aldırma konusunu bilmiyorum
balimm04 Ben üç çocuk annesiyim üç hamileliğimde de decaviti kullandım ve hepsi 3 buçuk kilonun üzerinde doğdular ben 52 kiloyum hamilelik boyunca da en fazla 10 kilo aldım
MercimekveAnnesi16 Cansu101706 valla bana bol su tüket ve iç dedi biraz tuhaf şeyler yaşıyorum gidince söyleyeceğim su içemiyorum bi kere aşırı midem bulanıyor belki su içemediğim için yaramadı bilmiyorum
Zhrblt Cansu101706 tabi ki ister istemez anne olunca kuzum takılabiliyoruz bu tarz şeylere ama emin ol gebelerin çoğu kullanıyodur bunu ve bi keresinde bende böyle söylemiştim devlet hast. doktora biraz kızmışlardı ben sana zararlı olan bişeyi nie veriyim ablacım yaa diye 😅 ama için rahat etsin istiyosan bi danış doktoruna 😇
Cansu101706 Zhrblt 3 hafta sonra alacağım dedi daha yeni gittim doktora ben burada görünce sağlık ocağına yazdırdım
babymert061 Cansu101706 bende 12. Haftamdan itibaren kullandim decavit, bana kilo aldirdigindan doktor degistirdi simdi bide decavitin icinde iyot olmadigindan iyot damla verdi gunde bir damla. Iyot da bebek gelisimi icin onemli. Doktoruna sor istersen canim