Ozgecaann nilo81 evet bir düşüğüm birde boş gebelikten kürtajım var ikinciden sonra araştırma istiyolarya onun için yaptırdım clexan iğne kullandım o iğne dengeleme amaçlıymış kanı 18-19 haftalıkken iğneyi bıraktım sonra bebe asprini kullanıyorum şuanda
Ozgecaann nilo81 yok cnm istemeye fırsat kalmadı tekrar hamile kaldım çünkü araştırma için korunuyoduk sözde kalmışım başka bişey yapamadılar çok şükür 31. Haftadayım bir sıkıntım yok