nergiz__ Gamzeakd kitle geliyor mı elinize ben bugün gittim doktora kist varmış iki tane iltihaplanmış o yüzden ağrı yapıyormuş antibiyotik verecekti istemedim enjektörle boşaltacak kisti Pazartesi
en_guzel_emanetlerim seda_00 süt işte o 😊 zamanla yağlanacak ballanacak bebisinizin ilk ağız sütü olarak nasibi olacak
en_guzel_emanetlerim Bhralp0501 aman aman görüp sevindiğimizle kalalım çünkü sıkıp akıtmak bi hormon salgılanmasına sebep oluyormuş ve oda erken doğuma sebepmiş ben dün akşam minnacık sıkıp baktım sonra biraktim sabaha kadar 32 diş gülerek yattım 😅
Gktrkzbn2020 1 yaşında oğlum var doğumdan sonra gelmişti sütüm. 19 haftalik hamileyim basindan beri geliyor çünkü oğlumu emziriyorum 😅
Madinanin-Annesi Esincil gelir bende post acmışdım.Orda anneler bizdede yoktu bebek doğdukdan sonra geldi.Demişlrrdi o yüzden korkmuyorum artık😬😬😬Gelir inşAllah stres yapmayalım.Stresde etkiliyormuş.Bizdede böyle yanı ilk sütü bebek yiyecek aslında ne güzel bir şey.
Emofoise en_guzel_emanetlerim adetim gecikti 2 gün göğsümden süt geliyordu tüp bebek denemiştik olmamıştı yani spontane gebelik imkansız gibiydi sağlık ocağına ebeye gittim test yaptı baktım ki hamileyim 🥰 .. Allah o kadar büyük ki
Emofoise en_guzel_emanetlerim teşekkür ederim hepimizin benekler sağlıklı sıhhatli analı babalı büyüsün inşallah
Gamzeakd nergiz__ kitle değil de sanki içinde taş varmış gibi çok ağrı yapıyor ama hala geçmedi 🥲 sizin kaç gün sürdü doktora hemen gittiniz mi ? Hemen mi gitsem bende yok sa beklesemm mi bilemedim 🥲
Gamzeakd nergiz__ benim de göğüs etrafım bira kızarık sıcaklık var . Doktora yazdım süt geliyordur dedi Ama uff dayanamıyorum çok ağrıyor yatamıyorum 🥲 sizinde çok mı sert ?
3MelekAnnesi3 en_guzel_emanetlerim oglumda 30 dan sonra geldi koyu sarı lekeler oluşurdu atletimde bunda daha kücügüz gelmez 20+4 gelir mi onuda bilmiyorum her gebelik farklı oluyor 😊
seda_00 Gamzeakd ben hamile kaldığım günden beri sert agrıyor üstüne yatamıyorum canım 85 giyiyordum şimdi 100 bile olmuyor evde sütyen takmıyorum kalbim sıkışıyor çünkü