Anneler merhabalar,
Şeker yükleme testini kadın doğum birimi mi yapıyor? Doktorum en son kontrolümde içmem gereken glukozun ismini yazdı, müsait olduğun bir zamanda haftasını geçirmeden yaptır dedi. Doktorum çok yoğun randevu bulamıyorum, süreç nasıl ilerliyor yardımcı olabilir misiniz? 😊