Siyatik ağrısı. Ağırlık baskı yapıyor kalçadaki sinire, aynısı bende de var, b12 verebilirim o da seni şişirir dedi o nedenle de vermedi doktor. Yatarken bacak arasına minder, otururken de mümkün olduğu kadar bacakları açarak oturmak. Yürüyüş de iyi geliyor ama bol dinlenmeli olarak. Allah yardımcımız olsun.