Sermec27 [silindi] Allahım cok tatlılar ya inşallah dogunca da görmek koklamak nasip olur maaşallah onlara 🥰🤲
[silindi] Sermec27 ahhh inşallllaahhhh kuzummmmm inşallahhhhh canım 🥰🥰🥰rabbim o günleri görmeyi nasip etsin 🥰❤️🥰🥰
Gulsurmeli [silindi] 58 le hamile kaldım en son 73 kilo çıktım tartıda 😒 ama yüzde doksanı ödem dedi doktorum o günden sonra ışık hızıyla yürüyüşe başladım kilomu şuan bilmiyorum ama şişliğim falan gitti karnım olmassa hamile olduğum anlaşılmıyor 😂😂😁😁
[silindi] Gulsurmeli yaa ne güzelllll doğumdan sonra bir şey kalmaz sende, ben de 87 ile gebe kaldım 🙈🙈 şimdi 94üm çok iyi ilerliyoruz diyor doktorum ben bir de tansiyon ilacı kullanıyorum ayyy sağlıkla sıhhatle alalım yavrularımızı kucağımıza 🥰🥰🥰
[silindi] Gulsurmeli içimden oturup her şeyi yemek geliyordu 2. Trimesterde baktım olacak gibi değil yavaş yavaş azalttım. Şimdi de iştah falan kalmadı yaa 😔😔doğumdan sonra bol bol yiyiciiiiiiiğim inşallah 🥰🥰
Gulsurmeli [silindi] Vallahi ben yemek yemenin bu kadar zevkli olduğunu düşünmezdim aşırı aşırı zevkliymiş 🤭🤩🤩
zynpcknn [silindi] ay bende çok kötüyüm 35.haftadamym hem bulantım oluyo hemde yanma falan yeni başladı ağzıma doğru düzgün bişey alamıyrm bile
[silindi] zynpcknn yaa geçmiş olsun canım ben de acaba tek bende mi var diyordum. Yanmaya gaviscon iyi diyorlar dene bir istersen
Girlsmomm [silindi] benim de başladı 32 haftalığım bu aralar ara ara çok midem bulanıyor normalde hiç bulantım olmamıştı
zynpcknn [silindi] valla bende sanıyrdm sadece bende oluyo ama attığın postu gmrdükten sonra bende tek olmadığını anladm düzgün yiyemdiğim için bebeğin kilo alımıda yavaşlamış bu gidişimde doktoruma söyliycm
Girlsmomm [silindi] evet canım asıl hamilelik şimdi başlıyor nefes darlığı bulantı burun etlerim şişiyor vs ama bebeğimi düşündükçe herşeye değer diyorum 🥰
Yesimmm12 [silindi] canım doğum yaklaştığı için mide bulantısı oluyomus benimde oluyo internet yaziyo mide bulantısı olabilir die
[silindi] Yesimmm12 hadi ya doğumla mı alakalı acaba sağlıklı gelsin evlatlarımız ben buna da razıyım 🤲🤲❤️
Ftmklbk [silindi] bebek artık iyice mideye baskı yaptığı için bu durumun olabildiğini duymuştum. Bende 36. Haftadayım bulantı değil ama aşırı iştahsızlık var ve çok çabuk doyuyorum dünyayı yemiş gibi oluyorum. Hatta son haftalarda kilo verenler bile oluyormus