[silindi] Murvetdundar kesede mi kese dışı mı? Bende 14 teyim en başından beri içeride kanama alanı var, keseden hariç
Murvetdundar [silindi] onu bilmiyorum doktorum aciklama yapmadi sadece oyle dedi ikiisi de normal mi peki
kelebegimm07 Murvetdundar kese içi olsaydı çok ağrınız olurdu ve risk çok olduğu için hastanede yatış verilirdi distadir sizinkide. Geçer çok geçmiş olsun 🙏
Murvetdundar Murvetdundar benim subat ayindan beri dusuk riskim var igne prigesyan kullaniyorum pazar gunu leke gibi peceye geldi oyle defi doktorum danirim onceden yokdunsonradan oldu
[silindi] Murvetdundar kese içi çok daha riskli ama anlamadığım şey açıklama nasıl yapmaz bende daha iyi bir doktora görünün 👏 evet riskli bir durum ben iğne, ilaç ne varsa hepsini kullanıyorum ve sürekli yatıyorum.
kelebegimm07 Murvetdundar kalkmayın yerinizden bol bol yatın dinlenin ayaklarınızı sıcak tutun. Benimde riskim vardı kese dışı kanama vardı atlattım şükür ama çok dikkatli olmak lazım. Çok geçmiş olsun 🙏
[silindi] Murvetdundar en doğrusu çünkü böyle önemli bir konuda bilgi vermemesi doğru değil, geçmiş olsun