Kızlar bugün 6 + 4 günüm.
Şimdi doktordan çıktık kese var ama bebeği göremiyor. Alttan musayene ettirmedim.
Böyle birşey yaşayan var mı.
Doktora sordum bebek yokmu. Yok demiyorum belki rahim terstir vs dedi. Belki boş kesedir . Belki bağırsak üzerine gelmistir gibi cümleler kurdu . Kafam çok karıştı yarın başka doktora gidicez.
Ama 6+4 günlük olup bebek görünmemesi normal mi ? Daha önce yaşayan var mı