Yesim1992 Mervediz1 ay ne güzel ben de bugün gidecektim karantinada olduğum için gidemedim haftaya kaldı canm aklım hep bebeğimde kalbi atiyomu büyüdümü ah ah
Mervediz1 Yesim1992 geçmiş olsun canım merak etme Allah’ın izniyle duyarsın inşallah içini ferah tut 🥰
edanurciftci avcu0028 bir şey sorucam 7+0-7+6 icin 8. Haftanın içinde diyorlar bu doğru mu acaba misal 5+0-5+6 6. Haftsymıs gibi