fatmacos 17+3 ikinci hamileliğim 2 3 gündür karnım da bildiğin bebeği tutabiliyorum kendini Bi yere topluyo sert bişey olarak elime geliyo normal mi
Tweety1 fatmacos ben bunu doktoruma sorduğum zaman normal dedi karnimda sol tarafta toplandığını hissediyordum 🥰
Enkrky Evet o haftalarda benim de öyle olmuştu 1-2 haftaya kadar da tekmeye dönüştü kasığınızda demi ☺️
fatmacos Enkrky ilk hamileliğimde daha erken hissetmiştim 16 da falan tekmeleri bunda işte daha yeni yeni hissediyorum 😅 eşime diyorum ilk kız bana çekti bu bakalım kız Kı erkek mi ama kesin sana çekti tembel diyorum
sareninannesi1 18+1 im benimde öyle oluyor özellikle uyandığımda baya sert elime geliyo gibi karnımda ve korkuyorum bugün bende yazacaktım kasılmış gibi