Merhaba kızlar pazar günü kürtaj oldum 3.kaybımdı artık hep böyle devam edecek gibi geliyo çok umutsuzum gebe kalınca yine kalbi durucak ya da düşücek sağlıklı büyümicek hiç gibi geliyo siz kaç kayıptan sonra sağlıklı gebelik geçirdiniz ne kadar korundunuz diğerlerinde korundum yine sonuç hüsran bu sefer korunmıyım diyorum ama bilemedim de