Aynı durumdayım .32. Haftada başladı 2 hafta gerilik hala devam ediyor su an 37+4 um bende.kan akımlarından şüphelenip detaylı ultrasona gönderdi .doktor her şeyin normal olduğunu,kan akımlarının güzel olduğunu bazı bebeklerin genetik olarak zayıf olduğunu söyledi.bu arada 35. Haftada ciğer geliştirici iğneyi yaptırdı.'pazartesi günü gittiğimde bebek bir haftada 200 gr dan az almıştı.2582 gr çıktı pazartesi günü.Cuma günü hastane çantanla gel beklediğim kiloya ulaşmazsa ve hareketleri de sorunluysa öğlene alırım bebeği dedi.velhasıl arkadaşlarım ,o kadar düzenli beslenmeme rağmen bebeğe karin çevresinden kilo aldıramadim bir türlü .heee sunu söylemeyi unuttum.yarın bebek kilo almışsa sayet pazartesiyi öteye geçmem 38+1 de alırım dedi.