Mineeaa [silindi] ben tekrar adet olduğumda doktora gittim yine baktı düştüğünde ilacı bırakmamı söyledi ondan sonraki ay kaldım hamile folik asit olarak folidece isimli mor paketli olanı kullandım etkisini gördüm. Hakkında hayırlısı olsun canım🙏🏻 Rabbim isteyenlerin kucağını boş bırakmasın🥰
Byzsrn [silindi] hiç canımızı sıkmayın benim 88 di prolaktine bağlı beynimde tümör vardı dostinex kullandım sonra doktorum ilacı değiştirdi ğarlodel verdi ilacı kullanırken 37. Gün hamile kaldığımı öğrendim şuan 4+4 şükürler olsun 🤲🏻
Mineeaa [silindi] ha birde hiç canınızı sıkmayın streste en büyük etken oluyor böyle durumlarda benim 2 yıl olmadı bebeğim şuan 7+2yiz elhamdulillah darısı senin başına inşallah🤲🏻
mary31 Byzsrn bana iki ayrı doktor farklı yorum yaptı. Birisi bırak dedi. Diğeri de ilacı bırakınca hemen yükselip düşüğe sebep olabilir bırakma 8. Haftaya dek dedi. Kafam karıştı benimde içiyorum hala 1.25 mg şeklinde. Benim prolaktinim 90 mış bilmiyordum o gebeliğim düşük oldu. Sebebini yüksekliğe bağladılar
mary31 Byzsrn korkumdan bırakamadım da. Nette araştırınca gebelikte ilk haftalarda zararlı olmadığı yazıyor.
Byzsrn mary31 200 ün üzerine çıkınca düşük oluyormuş sürekli takipte ol dedi üniversitedeki hoca bana ben hamile kaldığımda 12 ye düşmüştü bir hafta sonra 46 ya çıktı Pazartesi tekrar ölçtürcem ikiyüze yaklaştıysa ilaca devam maalesef 😞
Byzsrn mary31 hapı içmek yerine takipte olmanızı tavsiye ederim çünkü ilaçlarında bir çok yan etkisi var Allah korusun ben her hafta Pazartesi ölçüm yaptırıyorum
mary31 Byzsrn yaa sürekli takip halinde olmak çok fena bu prolaktini. Aman dikkat edin. Vücut emzirdiği dışarda bebek olduğunu sanıp rahimdekini öldürmek istiyormuş süt hormonu ya bu prolaktin. Çabuk yükseliyor bırakınca ben de ondan bırakmak istemedim hemen. Normal gebelerde 8. Haftadan sonra 30 falan oluyor bu hormon
Fgilkman [silindi] bende 2 sene once kullanmisrim prolaktin yuksekligi icin dostinexi. Doktorum 0 a düşmüş işe uaramis ilac demisti hamile kalabikirsin diyordu. Düşüklüğü icin bisey dememisti
mary31 Byzsrn anında yükselmese takipte olurum haklısın diğerinde 90 dı 100 oldu bebek gelişemedi kanama başladı. Sizin ilk hamiellik mi
Bilge44 [silindi] ilaç birden düşürüyor benim de 27 filandı sanırım en son, ilk adette hemen tahlile gittim 5 e düşmüştü👍🏻
Byzsrn mary31 evet maalesef öyle rabbim bize bağışlasın ama sürekli düşecek korkusuyla yaşamak çok kötü ben artık oluruna bıraktım verende Allah alanda diye düşünüp gönlümü ferahlatmaya çalışıyorum
Byzsrn mary31 evet ilk benim sekiz dokuz ay ne olduğunu çözmeye çalıştık beynimde tümör olduğu ortaya çıktı sonra iyi bir doktora denk geldik şükürler olsun onun tedavisi fayda etti çok şükür
Byzyrdm61 [silindi] Benimde baya bi yüksekti 63 çıkmıştı degerim,ilaç tedavisiyle dustu cok sukur sonraki ayda hamile kaldım rabbim en yakın zamanda kucağınızı doldursun insallah 🙏🏻🐣
mary31 Byzsrn yaa evet çok kötü bu korku. Dualarla yaşıyorum bende. Pazartesi sonucunuz kaç çıktı diye haber verir misiniz. Merak ediyorum bende. Hızlı hızlo yükseliyor ilaçsızken diyorlar çünkü. Umarım aynı kalır siiznki ve bebiş sağlıklı olur 🥰
Kediannesi123 [silindi] canım benim de bi ara değerim sınırda çıkmıştı ama doktor ilaç başlatmamıştı sıkı sütyen, göğüs ucuyla oynamak okşamak, stres bile etkiler demişti bir hafta sonra tekrar kan vermiştim normal çıkmıştı