busra_akkose Arkadaşlar merhaba adetime 2 gün kala belirtilerden dolayı önce idrardan gebelik tahlili yaptırdım iki çizgi çıktı daha sonra dayanamayıp beta baktırdım 81 çıktı uygulamada 3 haftalık diyor beta değeri düşük mü sizce 🤔
[silindi] busra_akkose normal beta değerin, takiple 2 güne bir hakkımızda hayırlısı olsun, Allah tamamına erdirsin 🤲
Didemmmmm busra_akkose 2 günde bir takip et. Kişiden kişiye değişir. Benim adetten 3 gün önce 48 Di sonra baya katlanarak arttı. İnşallah güzel artışlar olur 🙏
syazkaannn01 busra_akkose teşekkür ederim Allah razı olsun sende stres yapma şuan oluşuyor o güzel yavru 🤲🏻🥰
busra_akkose Betfer bende öyleyim şuan sağlık çalışanıyım ama konu kendim olunca bilgilerim sıfırlanıyor maalesef heyecandan bildiğimi unutuyorum
Elcnbykckr busra_akkose 2gün sonra tekrar test verin 2kat artış olmasını bekliyorlar genelde ☺️ Doktora gitmek içinde acele etmeyin 6/7haftaya kadar bekleyin derim ☺️