Fdmyavz Ben Seda hanım da yaşadığım kötü tecrübemi paylaştım ben çok şey yaşadım doğum sonrası ultrasonla bile bakmadı ölebilirdim bile içimde bişiy kalsaydı kimsenin bunları yaşamasını istemem gülen gül hanımdan ben 2018 yılında alamadım randevu zaten bende 3 4 hafta önce bakmaya başlarım randevu almaya 36 . Haftamdaydım gittim alamadım diye anlattım cumartesi gel bakiyim dedi sabah 8 de gittim sıra için 11 kadar bekledim girip içeri sorduğumda randevusuz hasta bakmıycam bugün dedi eşim dedi gelin demiştiniz falan diye bakmıycam dedi her zaman güler yüzlü olamıyolar malesef 36 haftalık hastasıydım eşim de bende sinirlendik o yüzden seda hanıma gittik o gün ama pişman oldum seda hanımda hiç kimse yoktu o yüzden gittik. benim kontrol edilmem gerekirdi ve randevusu doluydu bende zaten 3 4 hafta önce bakmaya başlıyodum ama hep doluydu o zaman