Melekaksuu 33. Haftamda ev sahibinin evi satması nedeniyle taşındım. Evet çok zor oldu ve masraflı bir süreçti. Evi temizlettim, taşıma firması her şeyi topladı ve kısmen yerleştirdi. Ona rağmen çok yoruldum ve gün içinde uzanmak gerekiyor mutlaka. Allah yardımcın olsun. İyi ev sahipleri ile karşılaştırsın.