Merhaba
Sağlık ocağından tsh, hemogram gibi bir çok tahlil yaptirdim.
Ancak bazılarınin sonucu çıkmış, bazılarının sonucu çıkmamis.
Örnek vermek gerekirse, feritin, glukoz, serbest t4, crp değerlerim çıkmış ama hemogram ve 3 aylık kan şekeri sonuçları çıkmamış.
Acaba bu sonuçlar henuz çıkmadığı için mi gözükmüyor yoksa doktor tahlili istemeyi mi unuttu sistemde 🥴