Sizinle aynı şeyi yaşadım. Geçen hafta kürtaj oldum. Benim seçimimdi kürtaj olmak. Bebek 5+6 haftalıktı. Kese büyümedi ve bhcg değerim başta çok güzel yükselirken birden düşüşe geçti. Kese de olması gerektiği gibi büyümedi. Ama benim kanamam hiç bir şeyim yoktu. Bebek düşürmenin sancılı bir süreç olduğunu söylediler. O durum beni daha çok sarsardı. Bu yüzden kürtaj oldum. Ayrıca bebek düşündüğümüz için de kürtajı tercih ettim. Rahim daha hızlı toparlanıyormuş. İlk adetten sonra bebek denemelerine hemen başlayın dedi doktorum. Size de geçmiş olsun.