yazzz07 aynen öyle 😂bende 23 haftadayim, arkadaşım sema mülayim e gidiyor mesala bebeği iyi besleyen besinler falan liste vermiş ona ben sordum Koray bey herşeyi ye iç hindistan da yasayanlar bile doğuruyor dedi rahat olması bı bakıma iyi ama hamile olduğumu hissetmekte istiyorum aslında biraz konuşmak istiyorum bebeğimi daha fazla görmek istiyorum sonuçta bir ay ultrason bekliyorum 3 saniye falan bakıyor çat fotoğraf çekiyor gayet iyi diyor bu kadar ama doktor değiştirmeye cesaret edemiyorum açıkçası 😊😊