İyi akşamlar güzel anneler. Kafamı karıştıran bı kaç sorum var ben şu anda uygulamaya göre 32 haftalık hamileyim ultrasonda 35 haftalık bu arada geç döllenme ile hamile kaldım yani doktor adet tarihimi düzenledi normalde son adet tarihim 17 ağustostu ama doktor 10 Eylül olarak değiştirmişti 17 Ağustos tarihine göre ultrasonla uyumlu gidiyor ama 10 eylüle göre 32 haftalık burada ve genelde doktorlarda doğum için son adet tarihini baz alıyor biliyorum ama ben üniversite hastanesine gidiyorum ve orada ultrason ölčümlerine göre ilerliyorlar en son pazartesi kontrolüm vardı ben artık kaç haftalığım diye doktora sordum 35 haftalık dedi zaten çok yoğun bir hastane bişey sormak resmen lüks diyebilirim ayrıca ikinci sezeryan olacak sizce kaçıncı haftada doğuma alırlar ve devlet Hastanesi’nde kaç gün önceden gün veriliyor bilgisi olan var mı acaba