seyma-coskun-35 Merhaba kızlar 7+2 günlük gebeyim ve eğilip kalkarken yemek yaparken en ufak bürşeyde bile kasık ağrım oluyor normal gebelikteki kasık ağrısı değil ama bu birşeylerin ters gittiği gibi bi ağrı böyle olan ve düzelen varmı aranızda
Gokcecelik seyma-coskun-35 en riskli zamanlar ilk haftalar bence 12.haftana kadar falan kendini çok yorma elinden geldiğince yatıp dinlen
Mineyld07 seyma-coskun-35 ilk haftalarda bu ağrılar çoğunlukta oluyormuş bende yaşamıştım çok ayakta kaldığım için gereksiz yere 15 tane progestan iğnesi vurulmak zorunda kaldım dikkat edin iş yapmayın 3-4 hafta yatın şu sürecinizi atlatın ilk aylar çok önemli ☺️
seyma-coskun-35 Gokcecelik gece yatarken normaldi dün kasık ağrımdan uyuyamadım ama sadece sol tarafımda var sırt üstü ve yüz üstü uyurken ağrılarım yok oluyo progestan vermişti zaten doktor işe yaramıştı ağrılarım minimum dereceye inmişti fakat tekrar şiddetlenmeye başladı 😢 korkuyorum iki gün sonra randevum var inşallah herşey yolundadır