Ben de henüz araştırma aşamasındayım. Ablam filan bana travel olanları tavsiye etti ama ben dün e bebekte baya bi bakındım mağaza çalışanı da epeyce yardım etti. Mağazadan çıkarken az çok fikir oluştu aklımda. Eğer travel sistem alırsam pişman olacağımı düşündüm gerçekten bir çoğu hantal. Ben bebekle tek başındayken de idare edebilmeyi istiyorum bu yüzden bana biraz da ağır geldiler. Sanırım ben kabin tür alıcam