Ozgearmutcuoglu 8.gündeym transferin ve damla şklnde bi kanama geldi kasıklarmda ağrı hani afedersnz ama peçeteyede kahverngi görnmde geldi bu normal mi yaşayanlar söyleyebilirmi
BuketArslan Morelinizi bozmak istemme ama arkdasim 3. Gununde kanama yasadi olusmamis kese yani doktorunza sorun hemen bence