Emine55
BNde burada sizler gibisürekli takipteydim birisi Doğum yazsada okusam diye ve artık sıra bizde bal anneler ☺️Kızlar Benin zaten 30 . Haftadan beri akıntılarım aşırı artmıştı enfeksiyon falan 30 dam 34 e kadar sadece yemek yaptım kasılmalar ve sulu akıntılarım tedirgin etti beni doktoruda tabi sonra işte biz eşimle birlikte olmayı 25. Haftada tamamen bırakmıştık ama 35 sen sonra artık düşünmeye başladım ve 37 de karar verdik 2 kere birlikte olduk sadece etkisi olmuşumdur bilmiyorum ama merdiven indik çıktım 2 şer 2. Şer her akşam yürüdüm ramazanda ama artık son 2 hafta yürüyemedim kasılmalar ve rahim baskısından bebek kanala inmişti 1 cm açıklık vardı sadece sonra bi gün uyandım bir iki damla kan ertesi gün oldu kasık ağrı vardı bi baktım nişanım gelmiş sümüksü akıntının içinde kanlı kanlı webdeki görsellerde çıkandan gerçekten öyleymiş yani merak edenler baksınlar :) sonra uyumaya çalıştım ama sancılar gelmeye başladı bekliyorum hani düzenlensin diye bu arada kalktım gusül abdesti aldım 3 hurmaya da 3 tane Yasin okudum yattın 9 buçukda aniden yatakta dönerken suyum geldi o kadar çok geldi ki böyle olacağını düşünmüyordum hemen gittik direk Doğumhanedeyim çıkın kızlar acille uğraşmayın böyle şeylerde ebeler öyle dedi sonra asıl eziyet burada başladı gittiğimde birlikte suni sancıya başlandı 3 cm kadar herşey normaldi sonra o 4 cm olmadı doktor epidural istiyormusun diye sordu kabul ettim ama 4 cm olmuyor bi türlü bn yerlere yapışıyorum o kadar kötü bi durum ki kızlar birisi gelişimde elini tutuyum diye bekledim kayınvalidem Allah bin kere razı olsun hep yanımda durdu ebeler hiç kızmadı o kadar çok bağırdım ki beni sezeryana alın diye istemiyorum diye ama normal Doğum hakkımı elimden alamazlarmış😂😂😂😂bin 3 ebe ve 1 doktor tüm bağırıp çağırmalarına karşı destek olup doğurttular hala inanamıyorum yani:)) Benin ağrı eşliğinde düşük galiba ama suni sancı geldikçe yapıştım 10 dj mat çektirtmedim yürümek çok iyi geliyordu bacak açıp kapatmak onlar hızlandırdı birde ilk Doğum olunca işte kızlar sonra epidural yapıldı eğiduralden sonra 15 dk yataksa durup mat mi çekebildiler bebekğin kalp atışları için😂sonra 7 cm oldu sonra 9 dediler ama yine epidural sanki etkisi gitti sancılarım arttı ve 10 cm dediler bebek geliyo dediler bn en çok bebeği çekerler falan vakumlarlar diye korkuyordum ama ınkınıyorum hala yapamıycam geç değil sezeryana alın diye bağırıyorum 😂😂😂ebe hanım kesik attı ve oğlum yağ gibi kaydı adeta sonrası zaten bir rahatlama sıfır sancı ☺️Kesiği atarken duymadım dikerken duymadım içte 4 dışta 4 dikiş var kızlar ama biraz işti buz uyguluyorum antibiyotik kullanıyorum ve şakın Doğumdan sonra insan anlamıyor ama hemen atletinizi giyin güzelce giyinin sizin soğumuz bebeğe geçiyor :) sabah 5 buçuk ay gelen nişanım 9 buçukta gelen suyum ve 6 :23 de gelen minik bi tuğram var kızlar hep kilosu çok iti bebek dendi beni hep o korkuttu 3900 dediler bir gün önce 3450 ile doğurdum 😂sormak istediğiniz sorular varsa yanıtlayabilirim kızlar herşeyi sorabilirsiniz. ☺️☺️19/06/2018