Minikcivcimmmm__34 ya içinizi rahatlatmışlar ama bu sadece eli kolu yoksa aldırmıcam olayı degil ki. Kalbi delik olabilir, bagırsak ya da böbrekte sorun olabilir o zaman anne karnında veya dogum anında tedavi ediyorlar. Eğer gelişmesi gereken organları hiç gelişmemişse ona göre sizi yönlendiriyorlar.Bence cok önemli bir olay olduğunu eşinize anlatın ve özelde zamanınız geçmeden yaptırın. Devlette sıra bulamazsınız artık.