Fatmamilay Kızlar uyurken dişini sıkan ve gün boyu çene ağrısı çeken varmı ne yapıyorsunuz bunun için
metehaninannesiii Fatmamilay ayy aklıma eşim geldi bide çızır çızır ediyor dişlerini sürtüyor ben uyandiriyoeum yapma diye 😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz Fatmamilay plak yaptirin discide gorumcem onu kullaniyo gece yatarken takiyo sabah cikartiyo
Betfer Fatmamilay hiç geçmeyen bi ağrı. Bende var plak kullandım geçmedi doktor botoks yapmamız lazım dedi . Oda 6ay geçerli oluyor . Çene ağrıyor . Kıtlama sesi yemek yerken oluyor. Çene kayıyormuş zamanla heralde kaymış
HilalYlmz metehaninannesiii o nasıl sinir bozucu bişeydir allahım gece çenesini dağıtasım geliyo o derece sinir oluyorum 😂😂
Metehan18 Gece plağı kullanıyorum ama fayda etmedi az önce post açan benim hesaptan çıkış yaptım yanlışlıkla bunu yeni açtım 🤣🤣
Metehan18 Betfer aynı şeyleri yaşıyorum botoks da yapıldı bana ama hamile kalınca çok kusmaktan faydası bile olmadı onun
Alyaesmaa Metehan18 Botoksu kaça yaptırdınız acaba kardeşim 3 bucuk milyara yaptırdı biraz pahalı geldi ve plakta verdi geceleri kullanıyor
Betfer Metehan18 sıcak su bi şişeye koy sabahları çene eklemlerine tut biraz fayda edebilir bide çene egzersizi yap . Bide dişinde kızarma var mı son alt dişinin altında
Alyaesmaa Metehan18 Daha 3gün oldu yaptıralı çok ağrım var diyor diğer seans için cumartesi gidecek bakalım inşallah faydası olur
[silindi] Fatmamilay benim herif kutur kutur kutur yiyo sanki hic yemek yemeyik gibi iki durtuyom yapmasin diye yine ayni
Betfer Metehan18 benimde var son dişimin altı kızarmış ve doktorlar baktı bişey yok diş sıkmasından dolayı dediler
Aysun1983 Fatmamilay plaklar var birde botox yapılabiliyor tabi gebelikte botox olmuyor çok rahatsız ediciyse plak deneyebilirsin