Alyaesmaa Durmaz Doktora sorunca gel diyorlar canım ultrasonda kanama alanı varmı diye bakıyorlar inşallah yoktur her türlü lekelenme risklidir doktora gitmelisin
mucizebebek03 Durmaz 12+5 iz bizde 3 gündür kahverengi leke var bende doktoruma gittim bugün her sey yolunda dedi kalp atışı da vardı korkutmayın sizde kendinizi bazı hamilelerde ay başı adet günlerine yakın görülebiliyormuş kahverengi olunca korkutmuyor genelde mesela benim 1 gün sonra 3 ayim doluyor gerçekten ay başına denk geliyor doktorum gayet iyiyiz dedi ilaç bile vermedi
Durmaz mucizebebek03 ilk 3 ayda duymustum evet ama daha buyukken oluyor mu kanamalar bilmiyorum onun için tedirginim
ASF123 Bendede oldu , gitmedim ihmal ettim son an gittim Allah esirgesin erken doğum oluyomus sakın ihmal etme , ayaktada durma yarın direk doktora git canım hatta imkanın varsa simdi acile git ebeler ntsye baglayıp serum veriyolar
Gly86 16ncı haftamda olmuştu normal o dönemlerde demişti drum gerçekten de bi sorun olmadı çok şükür stres yapmayın boşuna ama dra gidin tabi içiniz rahat etsin