Ckaragoz Kızlar nasılsınız. Bu ara icimde bu minik sürekli hıçkırıyor. Çok komik gülesim geliyor nasıl güzel pıtpıt yapıyor 😄😄😄 31+0 olduk büyüyoruz teyzeleri 💙💙💙💙
merveylmz Ckaragoz yaa benim miniğimde öyle habire hıckırıyor uzanıp saatlerce seyredesim geliyor hatta gecebile hıckırıyor pıpıtlarına uyanıyorum 🌺🙈
Ckaragoz 34_21_23 bu ara fazlalaştı biraz günde 4 kez falan oluyor nerdeyse. Ama çok tatlı ya yerim onu. Büyüyorlar içimizde 😄😄😄
Ays0 Galiba benimki de öyle daha 22 haftalık ve bazen bir takılıyor pıt pıt sürekli ritmik bir şekilde oluyor o kadar tekme vs olmaz diye düşünüyorum 🙈
Emel38 Ays0 22. Haftada hickirma olduğunu ilkkez duydum..30.haftadan sonra oluyor genelde diyor Doktorlar..
elfaksyy Semashbl anaaa o hıçkırık mı bende noluyo diyorum tekme desen değil kalp atışı desen onu nasıl hissetcezki diodum😂😂😂
Semra_okan Semashbl yaa bendede oluyo bu 1haftadir bende ne diye dusunuyodum damar atmasi falan sanıyodum 😅🙈
Emel38 Ckaragoz 29.haftasan beri bizde hıçkırıyoruz.suan 32.haftadayiz ara ara oluyor..eskisi gibi sık değil..
Ays0 Emel38 o zaman ben ne hissediyorum ki bu kadar ritmik bilemedim ilk bebeğim ve çok net hissediliyor uzunda sürüyor 😂
Emel38 Ays0 inan bilmiyorum az önce yine okudum 30.haftadan önce zor gibi..ciğerleri gelişiyor hickirirken oda o aylarda başlıyormuş..36.haftada gelişimi tamamlaniyormus..
Ays0 Emel38 şuan baktım ama bebeğin anne karnındaki hickirmasi yaklaşık 4. Ayda başlar diyor. Sanırım her kaynak farklı söylüyor özellikle doktoruma soracağım çok merak ettim 🤭
EdaBr Ays0 happy mom uygulaması bebeğin gün ve gün değişimlerini yazarken hıçkırıklar başlayabilir dediği haftayı hatırlayamıyorum ama 30. Haftadan baya önceydi. Ben de 27. Haftadayım ve birkaç haftadır çok da güzel hissediyorum hıçkırıklarını 😅😅
Ays0 Emel38 olabilir çünkü ilk gebelik olduğu halde doktorum 18 gibi hissedersin tahminen dedi ve gerçekten ilk 18de hissettim tabii 20. Haftaya kadar doğru düzgün anlayamadım son 2 haftadır da pıt pıt bir başlıyor dakikalarca sürüyor bazen 😂