Cansel6128 Kizlar sabahtan beri sancidan öluyorm ama nstde cikmadi 1 cm aciklik var doktor eve yolladi yarn yine gidicem dua edin nolur sancilara dayanamiyorm
Zelsonr Cansel6128 Rabbim yar ve yardımcın olsun canım benim inşallah bir sancıda bebeğini kucağına alırsın bu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine inşallah 🤲🤲💜 Doğumda bizlere de dua et inşallah iyilerin duası olsun💚💚💚