Hilal2205 Kızlar 38 haftalık hamileyim sabahtan beri geçmeyen bi ağrı var. Sağ kaşığım sanki adet görüyormuşum gibi sancım var. Doğumun işareti olabilir mi hastaneye gitmem gerekir mi ki? Varmı yaşayan