Canandemirkol hiç korkma hamilelik öncesi 2.5, 6 ve 4 cm lik çikolata kisti vardı yetmedi bi de hamilelik kisti oldu 5 cm ama zamanla kızım büyüdükçe o kist kayboldu, sezaryenda kistlerde gitti, Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 şimdi de 14 haftalık hamileyim en başından beri düşük riskim var, içeride kanama alanı var ve dışarı vuran regl den daha yoğun kanama oluyor, bugun kontorlde malesef hala kanama alanının aynı durduğunu öğrendik, bebekle beraber o da büyüyor 🤷♀️ yaşatacak olan Allah hiç endişe etme 🌺