leyla_ok SevincGancali kesinlikle hissedemezsiniz.2.ci 3.cü gebelik dahi olsa.Çok erken çünki.İnşallah 20.haftalarda başlar şanslı iseniz 17de bile hissedebilirsiniz.🌸
SevincGancali Hamileadayibiranne 3.gebeliyim. Bakdığım vidyolardan henüz erken diye biliyorum ama hiss etdiyime eminim. Belki benim gibi olan vardır diye sordum.
SevincGancali leyla_ok 3.gebeliyim. Gün boyu ara-sıra kıpırtı hiss ediyorum. Gaz deyil kesinlikle. Pık pık arada atıyor sanki