Semra2803 Merhaba arkadaşlar 19+3 hamileyim kız çocuğu demişti doktorum bugün detaylı ultrasonda erkek çocuğu olacağını söyledi ve pipisini gösterdi 🙈😍 böyle bir durumla karşılaşan varmı aceba ?
Semra2803 eymaAltndal 14 haftada söyledi Almanya’daki doktorum kız olduğunu 17 haftaya geldiğimde İstanbul’daki doktorumda kız olduğunu söyledi yan yatiordu ilk sonra oturur porsiyona geçince anladı