Merve_ylmz 1 2 haftalıkken belirti olmaz canım zaten öğrendiğinde en az 3 haftalık olabilir onun dışında genel belirtiler mide bulantısı, kasık ağrısı, şişkinlik hissi, göğüs hassasiyeti, koku hassasiyeti, yorgunluk, halsizlik, uyuma isteği ve yerleşme kanaması, ama herkes de aynı olmuyo tabi ki kimisinde hiç belirti olmuyo yada sadece bi kaç tanesi oluyo mesela benim adetim 9 gün geçmesine rağmen hiç belirti hissetmedim ama hamile olduğumu öğrendikten sonra bi iki gün içinde şişkinlik oldu sonra bulantılar başladı sonra göğüs hassasiyeti oldu 7 haftalık falandım bunlar olurken