Mavis40 Gebeliğin başında, yatış pozisyonunuz çok önemli değildir. Ortalama 25-30. haftaya kadar, istediğiniz pozisyonda yatabilirsiniz.. bu haftalardan itibaren
En çok önerilen, sol yan yatıştır. Bu durumda, hem bebeğe giden kan akımı artar, hem de annenin böbreklerinden idrar daha rahat süzüleceği için, ödem ve el ayak ve bileklerde şişlik azalır. Ama bu devamlı sol yan yatılması anlamına gelmez çünkü konforunuzu bozabilir. Sadece, göbeğinizi yana düşürmek yeterlidir. Siz uykuya daldığınızda, farkında olmadan tam sırt üstü dönmemeniz için, sırtınızın yan tarafına bir yastık da koyabilirsiniz