Zehrabggg Kızlar merhaba pazar aksamı betam 50ydi salı öğlen 78 olmus simdi kan vermeye gidiyorum kaç olması lazım sizce sağlıklı gebelik için
Serrammm Zehrabggg yarın öğleden sonra yaptırırsan 156 civarı çıkması lazım 2 katı yani. Güzel haberlerini bekliyorum ☺️
Serrammm Zehrabggg bu durumda değer 100 üstü çıkması beklenir. Kaç çıktı peki. Ben senden heyecanlıyım dualarım seninle 🙏🏻
Cemilegoker En az 120-150 olursa cok güzel olur tabi.en alt tabanda 100 cıkarsa iyi olur.dualım seninle 🤲🤲
Zehrabggg Serrammm Kırklareli merkezdeymişsiniz bende kırklarelndeyim medikentte önerebileceğiniz doktor varmı
Cemilegoker Zehrabggg iki gün sonra aynı saatte bi daha kan ver bence.değer 2000 lere geldiğinde keseyi görürsün rabbımın izniyle 🤲
Serrammm Zehrabggg malesef canım ben edirne fakültede perinatolog cihan inala gidiyorum.gebeliğimde de onla devam edicem inşallah