Nur95_ Slm hanımlar, hamilelikte göğüs ucu yarası için de Gümüş kapak kullanilabilirmi ? Aranizda kullanan oldumu hamilelik döneminde?
Pambix Nur95_ bunu bende çok merak ediyorum çünkü oğlumda 2yasina kadar çok çektim bırakınca düzeldi .ve korkulu rüyam..herşeyi denemiştim olmadı bu sefer gümüş kapak almayı düşünüyorum bende
Ozlem23 Nur95_ zaten onun için kullanılıyo diye biliyorum ben doğumdan önce kullanmaya başlıyorsun sonrada devam ediyosun
winteriscoming Nur95_ normalde de doğumdan önce başlanıyor kullanılmaya benim aldığımın kullanım kılavuzunda da yazıyordu doğumdan önce günde 1 2 saat kadar kullanın diye
Nur95_ Pambix Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Benim henüz ilk hamileligim ve bu donemde basladi yaralanma oyuzden merak ediyorum smdi kullanabilir miyim diye.
Busehnm Nur95_ evet dogumdan once özellikle son ay gunde 1 2 saat ile başlayıp doguma yakın daha sık kullanmak gerekiyor, dogumdan sonra emzirme zamanları hariç surekli kullanmak gerekiyor
Tugbaomerfaruk Nur95_ bende merak ediyorum gerekli mi diye pahalı çünkü boş yere almış olmak istemiyorum
Deleted5544 ben 37. haftadan sonra günde 2 saat taktım. göğüs uçlarını uyarmadan takılmalı. ben çok faydasını gördüm
Ebrugkhn Nur95_ şuan 40. Haftanın içindeyim 36dan beri takıyorum. Her gün düzenli değil ama bazen çok kaşınıyor yada hassas oluyor acıyor göğüs uçlarım o zamanlar hemen takıyorum bi kaç saat müthiş rahatlatıyor beni.