Celikk02 Anneler merhaba 20+5 deyim dudak üstü çevremde ve yüzümde kızarıklık şeklinde lekeler oluştu göz cevrem koyu halkalar şeklinde başına gelip çözüm bulanınız var mı?
Animes Celikk02 vallahi ben de 20+5 im inanilmaz sivilce çıkarıyorum son 2 haftadır. Bu ara cildim cok hassas. Size de temiz içerikli yıkama jeli+nemlendirici +güneş kremi öneririm. Ben eczaneden aldım size de tavsiye ederim.
Yumurcakk Celikk02 ostrojen hormonundan oluo benmde 20. Haftalardı coktu 27 ye girdim yüzüm acıldı biraz daha ama hala var gayet normal
Celikk02 Animes Hepsini kullanıyorum aslında hatta madeleb kremi önerenler oldu 2 gün oldu kullanıyorum sizlere de sormak istedim faydasını görürsem yine sizlere de yazarım.