SevincGancali kelebegimm07 merhaba. Ben 13. Haftamdayım. Bir kaç gündür bir şeyler hiss ediyordum ama bu gün hiss etdiyim bir farklıydı. Her zaman gazı olan biri gibi gaz olmadığına eminim. Böyle pıt pıt diye bir şeyler oluyor. Yazıb sordum ama kimse inanmıyor.
SevincGancali Cevik_01 ben 13. Haftamdayım. Doktorum mümkün deyil hiss edemezsin dedi. Bir de kız dedi eminlikle. Erkek beklediyimiz için bir haftadır bir türlü alışamadım
kelebegimm07 SevincGancali benim doktorum 14te hissetmek mümkün dedi ama genelde rahim bölgesinden daha çok hissesiliyormus ben karnından hissettim. Doğrudur hissetmiş olabilirsiniz ben inanıyorum 🙏🥰
Cevik_01 SevincGancali bence anne hissediyorsa doktorun hissetmezsin demesine pek kafa yormamak gerek çünkü siz taşıyorsunuz en iyi siz bilirsiniz bebeğinizi 🐣🌸